سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: دوره‌های آموزشی با موضوع آشنایی با قوانین و مقررات اداری در سطوح صف و ستاد برگزار می‌شود تا فرهنگیان با حقوق اداری و شغلی خود، بیش از پیش آشنا شوند.

دوره‌های آموزشی برای آشنایی فرهنگیان با حقوق اداری و شغلی‌شان برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، یوسف نجفی سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: آموزش و پرورش یک دستگاه انسان ساز بوده و کلاس درس «پایتخت تربیت انسان» است.

وی افزود: عنصر اصلی در آموزش و پرورش، معلم است و اجرای سند تحول بنیادین در گروی تحول در معلم و نیروی انسانی است و در این راستا حتماً بحث معیشت معلم و اقتصاد آموزش و پرورش باید در برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد.

نجفی نمایندگان مجلس را زبان گویای ملت عنوان کرد و افزود: دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش باید با در نظر گرفتن منافع آموزش و پرورش و مطالبات نمایندگان، همکاری مستمر و فعالی را با مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی ادامه داد: معاونت حقوقی و امور مجلس سعی دارد دوره های آموزشی با موضوع آشنایی با قوانین و مقررات اداری در سطوح صف و ستاد را برگزار کند تا کارکنان اداری آموزش و پرورش و معلمان با حقوق اداری و شغلی خود، بیش از پیش آشنا شوند.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان این که اموال منقول و غیرمنقول مدرسه جزو منابع آموزش و پرورش محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: باید با یک برنامه زمان بندی شده از هدررفت منابع جلوگیری کنیم و درآمد حاصل از فروش آن را صرف کیفیت بخشی آموزش و پرورش مدارس کنیم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین ناصری در طی ۳ سال فعالیت کاری وی در این وزارتخانه قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.