زاهدان- مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در سه عملیات جداگانه موفق به انهدام سه باند مواد مخدر، و کشف سه تن و 635 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند

سه و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات جداگانه در جنوب استان، موفق به  انهدام سه باند مواد مخدر، و کشف سه تن و ۶۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، با اطلاع از فعالیت‌های گسترده یک باند قاچاقچی مسلح را در این شهرستان شناسایی کردند. 
سردار حسین رحیمی افزود این قاچاقچیان با استفاده از خودروهای وانت اقدام به جابجایی مواد مخدر از نقاط مرزی به ارتفاعات ایرانشهر می‌کردند.
وی گفت : در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی با این قاچاقچیان ، یکی از خودروهای قاچاقچیان  بر اثر اصابت گلوله دچار حریق شد که سوداگران مرگ  خودروهای خود را بر جا گذاشته و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. 
وی افزود: در بازرسی از دو خودروی قاچاقچیان مقدار دو تن و ۳۳۴ کیلوگرم تریاک، ۱۹  کیلوگرم هروئین و دو قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و مقادیر متناوبی مهمات کشف و ضبط شد .
سردار رحیمی افزود : مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در عملیاتی دیگر ، موفق شدند، دو قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار را که با استفاده از یک دستگاه کامیون کشنده در حال جا بجایی مواد مخدر بودند، شناسایی و  در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دستگیر کنند .
وی افزود :  در بازرسی از این کامیون ، ۸۳۲ کیلو هروئین کشف و ضبط شد .
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد : مأموران انتظامی شهرستان مهرستان نیز موفق شدند در منطقه سربند این شهرستان از یک دستگاه خودرو تویوتا که در منطقه رها شده بود، ۴۵۰ کیلو تریاک کشف کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.