قم- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در پی استحاله انقلاب اسلامی بود، گفت: ملت ایران از آمریکا جز شر و جنایت و غارت ثروت و تحریم و فشار چیزی ندید، تحریم‌ها پس از برجام نه تنها کم نشد بلکه بیشتر شد.

مشکلات کشور در سایه برجام نه تنها حل نشد بلکه بیشتر هم شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به تمدید تحریم‌های داماتو و بدعهدی آمریکا گفت: ظلم و سلطه‌گری و زورگویی و مقابله با ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه ماهیت اصلی آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: دشمنان اسلام هیچ‌گاه از مسلمانان و رهبری الهی و حاکمیت اسلامی راضی نمی‌شوند و تنها زمانی دست از دشمنی خود بر می‌دارند که ملت‌های مسلمان از اسلام و ارزش‌های اسلامی کوتاه بیایند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در پی استحاله انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: دولت آمریکا برجام را به عنوان یک ابزار برای تغییر رفتار ملت ایران و تغییر نظام اسلامی می‌دانست و بر این اساس پای مذاکرات آمد اما حقیقت امر این بود هرچه مذاکرات پیش رفت مشخص شد، آمریکایی‌ها هیچ‌گاه خواهان برقراری ارتباط یا حل مشکلات به نحوی که ملت ایران سود ببرد، نیستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ایران اسلامی بیان کرد: ملت ایران از آمریکا جز شر و جنایت و غارت ثروت و تحریم و فشار چیزی ندید، تحریم‌ها پس از برجام نه تنها کم نشد بلکه بیشتر شد.

وی با بیان اینکه تجربه برجام هوشمندی، حکمت و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب را به نحو احسن اثبات کرد، افزود: مقام معظم رهبری در سال اول تحریم داماتو در سال ۷۶ فرمودند از طریق مذاکرات تحریم‌ها از بین نمی‌رود و این موضوع را پیش‌بینی کرده بودند.

آیت‌الله کعبی با تاکید بر لزوم توجه دولت به مشکلات جامعه گفت: دولت تلاش می‌کرد از طریق مذاکرات اعتماد آمریکا را جلب کند اما بهتر است اعتماد ملت را بر پایه مشکلات و خدمت صادقانه جلب کند. مشکلات کشور در سایه برجام نه تنها حل نشد بلکه بیشتر هم شد، اگر دو سوم کنگره آمریکا تمدید تحریم‌های داماتو را تثبیت کند، امضای رئیس‌جمهور این کشور ارزشی ندارد و نقض برجام توسط کنگره امر نهایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.