ساری- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به برکت موقوفات تعداد ۱۵نفر از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) برای اولین بار عازم مشهد مقدس شدند.

۱۵ مازندرانی با نیت واقفان راهی زیارت شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی افزود: طرح زائران حرم رضوی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان در مازندران اجرا شد.

وی رسالت های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه را نظارت و صیانت از نحوه اجرای نیت واقفان خیراندیش دانست و اضافه کرد: موقوفات امانتی مهم بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تجربه اجرای موفق طرح زائران حرم رضوی در سه سال گذشته، تصریح کرد: این طرح با هدف اجرای صحیح نیت موقوفات مرتبط با زیارت حرم امام رضا (ع) با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف طراحی شده است.

حججت الاسلام قربانی میزان سهمیه اعزام زائر را براساس میزان عواید موقوفات مرتبط با آن دانست و گفت: پرداخت هزینه سفر زیارت به افراد مستمند، شناسایی افراد مستحق، بهره مندی نیازمندان از اجرای نیت، ترویج فرهنگ زیارت و ایجاد وقف جدید برای زیارت، بهره مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) جهت عاشقان و دلباختگان حضرت به ویژه افرادی که تاکنون زائر نشدند از دیگر اهداف اجرای طرح زائران حرم رضوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.