بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قدر وحدت را بدانیم چراکه جهان به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به سوی وحدت حرکت می‌کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی وحدت خوبی در جامعه حکم‌فرماست و دشمن از این وحدت ملت ما عصبانی است.

جهان به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به سوی وحدت حرکت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی دوشنبه شب در جشن جامعه کارگری که به‌مناسبت هفته وحدت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه به جان هم نیفتیم و روز به روز به هم نزدیکتر شویم باید تلاش کنیم و به عنوان یک امت در کنار یکدیگر وحدت داشته باشیم.

وی ادامه داد: عربستان نوکر آمریکاست و جهان یکپارچه یا نوکر عربستان یا نوکر آمریکاست و این نوکری آنها در جهت برهم زدن وحدت بین مسلمانان است که باید با هوشیاری در این زمینه عمل شود و بایستی به هوش باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: تنها کشوری که آمریکا را فلج کرده ایران است چون باهم وحدت داریم و باهم هستیم و باید این وحدت رویه را مستحکم‌تر از گذشته دنبال کنیم.

وی افزود: اختلافات، هواهای نفسانی و تمایلات شیطانی را به دنبال دارد و دعوا کردن، شیطان را خوشحال و باهم بودن پیغمبر و خداوند را شاد می‌کند پس بهتر است باهم باشیم و وحدت و برادری پیشه کنیم چراکه وحدت ملت بزرگ ایران پشت استکبار را خم کرده است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: قدر وحدت را بدانیم چراکه جهان به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به سوی وحدت حرکت می‌کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی وحدت خوبی در جامعه حکم‌فرماست و دشمن از این وحدت ملت ما عصبانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.