رییس رسانه ملی با حضور در بیمارستان محل بستری محمد علی کشاورز، از این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون عیادت کرد. <BR> <BR>

جناب کشاورز نقش‌هایتان در هزاردستان و پدرسالار تکرارشدنی نیست

به گزارش قدس انلاین ، سید عزت الله ضرغامی در عیادت از کشاورز در گفت‌وگو با خانواده و گروه پزشکی وی از سیر مراحل معالجه این هنرمند ارزشمند کشور مطلع شد.

محمد علی کشاورز با تشکر از اقدامات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان و تلاش‌های همکاران رسانه ملی، توضیحاتی در مورد سیر درمانی خود به ضرغامی ارائه داد.

رییس رسانه ملی نیز با توجه به سوابق ارزشمند محمد علی کشاورز گفت: نقش‌های ماندگار شما در «هزاردستان» و «پدرسالار» تکرار شدنی نیست، خوشبختانه اقدامات گروه پزشکی بسیار خوب است و صدا وسیما نیز از هیچگونه اقدامی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، محمد علی کشاورز که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در تئاتر، سینما و تلویزیون دارد، روز یکشنبه ـ 16 مرداد ـ به علت کسالت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

از همان دقایق نخست بستری شدن این هنرمند، نماینده سازمان صدا و سیما در بیمارستان حاضر و پیگیر امور درمانی وی شد.

محمدعلی کشاورز در 26 فروردین 1309 در اصفهان زاده شد و فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است. او فعالیت هنری را از سال 1339 در تئاتر آغاز کرد و از سال 1347 به عرصه بازیگری در تلویزیون گام نهاد و تا کنون در سریال‌های مختلف چون « هزاردستان» ، «سربداران»، «سلطان و شبان» و «پدرسالار» ایفای نقش کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.