اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در نشست نمایندگان مجلس با نوبخت مقرر شد که در اسرع وقت کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خوزستان، چهارمحال، کمیسیون انرژی و سازمان برنامه و بودجه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه های کارون را بررسی و درباره آن اعلام نظر کنند.

نشست مشترک نمایندگان خوزستان، چهارمحال و دولت برای بررسی "انتقال آب کارون" برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، علی ساری با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان و چهارمحال وبختیاری با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه و وزیر نیرو که عصر روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد که در اسرع‌وقت کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کمیسیون انرژی و سازمان برنامه و بودجه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون را بررسی و درباره آن اعلام‌ نظر کند.

وی افزود: خواسته نمایندگان خوزستان در این نشست توقف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون بود و دلایل و مستندات علمی و ایرادهای سازمان محیط‌زیست در این باره نیز مطرح شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین آقای نوبخت اعلام کرد که درباره لغو طرح‌های جدید انتقال آب با رئیس‌جمهور رایزنی خواهند کرد تا پس از موافقت رئیس‌جمهور این طرح‌های جدید متوقف شود و ظرف یک‌هفته این امر انجام و نتیجه آن نیز به اطلاع نمایندگان می‌رسد.

ساری با اشاره به اینکه عدم رشد بودجه خوزستان از موارد مورد اعتراض نمایندگان در این نشست بود، تصریح کرد: بودجه تمام استان‌ها در بودجه 96 افزایش پیدا کرده اما خوزستان تنها استانی بود که بودجه آن افزایش پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: شخصا این موضوع را با آقای نوبخت مطرح کردم و مقرر شد که در روزهای آینده افزایش بودجه خوزستان مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به نمایندگان اعلام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.