رشت-دبیر برگزاری دهمین جشن روز جهانی راهنمایان گردشگری کشور از برگزاری دهمین جشن راهنمایان کشور در اسفند ماه سالجاری در گیلان خبر داد.

جشن روز جهانی راهنمایان گردشگری کشور در گیلان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، روزبه خلیق معینی اظهار کرد: دهمین جشن راهنمایان گردشگری کشور امسال در گیلان با رویکرد آموزشی برگزار می‌شود و بر این اساس دهمین جشن همچون نُه گردهمایی دیگر در استانهای کشور بر پایه آموزش داده شده تا با تجربه نه سال گذشته، تحولی در بخش گردشگری گیلان رقم بزنیم.

معینی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این جشن همگی راهنمایان گردشگری هستند، اضافه کرد: لازم است،عضو انجمن صنفی راهنمایان هر استان دارای کارت معتبر از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری باشند.

دبیر برگزاری دهمین جشن روز جهانی راهنمایان گردشگری کشور ادامه داد: این برنامه از روز یکم تا چهارم اسفند ماه همراه با کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی در خصوص روز شمار و برنامه های دهمین جشن راهنمایان کشور تصریح کرد: در روز اول برپایی جشن بازدید از موزه میراث روستایی ماکلوان و پیاده راه رشت،روز دوم برگزاری کارگاه های آموزشی و بازدید از نمایشگاه تخصصی تأسیسات گردشگری، روز سوم برگزاری مراسم اختتامیه و شرکت در تور در محورهای شرق گیلان و در روز چهارم بازدید از تالاب انزلی و ماسوله برنامه ریزی شده است.

معینی از افزایش مهمانان دهمین جشن راهنمایان و برگزاری کار گاه های آموزشی خبر داد  و گفت: تاکنون غیر از راهنمایان گردشگری گیلان، ۸۰۰ راهنمای گردشگر دیگر اعلام حضور کرده‌اند و بیش از ۵۰ عکاس و خبرنگار نسبت به پوشش خبری این گردهمایی عظیم کشور دعوت شده و  در این جشن حضور می یابند و علاوه بر این رؤسای اتاق های بازرگانی کل کشور و مدیران مناطق آزاد نیز جزو مهمانان دعوت شده به گردهمایی هستند و قرار است برای اولین بار نمایشگاه تخصصی تاسیسات گردشگری در کنار گردهمایی برای جذب سرمایه گذاران به گیلان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.