شهرکرد- رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت:در طرح پایش تصویری پنج هزار نقطه جرم خیز و حساس کشور در برنامه ششم توسعه دوربین های نیروی انتظامی به منظور رصد آسیب ها و تخلفات در این مناطق نصب و توسط روسای پاسگاه ها و کلانتری ها و فرماندهان انتظامی رصد می شوند.

مناطق حساس و جرم خیز  کشور رصد می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمد شرفی ظهر سه شنبه در هجدهمین همایش رئیسان و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت:در طرح پایش تصویری پنج هزار نقطه جرم خیز  و حساس کشور در برنامه ششم توسعه دوربین های نیروی انتظامی به منظور رصد آسیب ها و تخلفات در این مناطق نصب و توسط روسای پاسگاه ها و کلانتری ها و فرماندهان انتظامی رصد می شوند. 

وی افزود: مناطق مختلف در کشور به صورت الکترونیکی رصد شده و با راه اندازی این سامانه در نقاط حساس می توان صنوف، ادارات و اماکن را زیر نظر داشت. 
شرفی با اشاره به بررسی تخلفات و آسیب ها در این مناطق تصریح کرد: رسیدگی های قضایی مردم در نیروی انتظامی برای رفاه حال مردم به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

سردار شرفی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری با کاهش ۶۳ درصدی سرقت رو به رو می باشد تأکید کرد: عملکرد نیروی انتظامی استان مطلوب و قابل قبول می باشد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این همایش هر ساله به منظور به روز رسانی اطلاعات و روزآمدی نیروها و بررسی عملکرد یک ساله کلانتری و پاسگاه ها برگزار می شود. 
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز در ادامه این همایش به کاهش تخلفات و آسیب های اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: این امر با توجه به همکاری و همدلی مسئولان و مردم محقق شده است
سردار غلامعباس غلامزاده افزود: پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی می باشد. 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.