تربت جام- نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:بر اساس آمار و ارقام حال کشور و مردم خوب است اما در عمل و واقعیت اوضاع اقتصادی خوب نیست.

آمار و ارقام ها وضع اقتصادی کشور را مغایر با واقعیت نشان می دهند

به گزارش قدس آنلاین، جلیل رحیمی ظهر سه شنبه با نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونی ها تربت جام با تبریک هفته وحدت با انتقاد از عدم حمایت از بخش تولید در کشور اظهار کرد: در همایش ها و سخنرانی ها آنچه گفته می شود شعارهای مثبت و کارساز است اما در عمل کاری صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۶ گفت: اوضاع اعتبارات خراسان در بودجه ۹۶ تغییر محسوسی ندارد و اعتبارات در حوزه های مختلف ناعادلانه تقسیم شده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه زیارت که سالانه ۲۵ میلیون زائر از آن بهره می برند، صفر شده است.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت و معدن بیان داشت: حوزه اشتغال در بخش صنعت، معدن و صنایع تبدیلی استان خراسان رضوی با وجود ذخایر ویژه و درآمدزا اندک است مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی داشته باشند.

رحیمی با اشاره به خروج بی حساب و کتاب سالانه ۳۰ تن زعفران از استان اضافه کرد: این اتفاق به دلیل نبود صنایع بسته بندی و برندسازی مناسب در استان رخ می دهد که در این راستا از برندسازی در این حوزه حمایت می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.