وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو تا پایان سال جاری با حضور رییس جمهور خبر داد.

وزیر ورزش زمان تجلیل از مدال آوران بازیهای المپیک و پارالمپیک را مشخص کرد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین تجلیل از قهرمانان استان کرمانشاه در بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو گفت: مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک و پارالمپیک ریو تا قبل از پایان سال برگزار می شود.

سلطانی فر برنامه ریزی موثر و هماهنگ را برای موفقیت بیشتر در المپیک و بازی های آسیایی مورد تاکید قرار داد و از تشکیل ستاد بازی های المپیک ٢٠٢0 و بازیهای آسیایی جاکارتا ٢٠١٨ در هفته آینده خبر داد.

وی تصریح کرد: در قالب این ستاد به منظور موفقیت در رشته های پر مدال برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت. سیاست کلی ما این است که ورزش را در ابعاد همگانی برای جمع بیشتری از مردم فراهم کنیم بطوریکه شرایطی بوجود آوریم که مردم با دسترسی به ورزش ارزان و در دسترس با کمک همه سازمان های مرتبط در این بخش، شاخص سلامت با کمک ورزش و توسعه ورزش همگانی را افزایش دهیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: متولی بخش ورزش هستیم و اعتقاد داریم که با توجه به امکانات خوبی که در وزارتخانه ها و سازمان های دیگر است می توانیم با همگرایی و هم افزایی، فعالیت ها را هماهنگ کنیم تا جمع بیشتری از امکانات کشور منتفع شوند و شرایط بهتری برای ورزش به منزله سلامتی آنها بوجود آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.