فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته است.

پلیس در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی فعال است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: پلیس در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: پلیس وظیفه خود می داند تا از امکانات و ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های ملی و انقلابی استفاده کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ستادهای برگزاری مراسم های ملی و انقلابی عضویت دارد و بدون تردید تلاش خواهد کرد تا در تأمین امنیت و برگزاری باشکوه برنامه های مختلف نقش خود را ایفا کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این دیدار که سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز حضور داشت، تأکید کرد: خوشبختانه پلیس از نهادها و ارگان های فعال در برگزاری مراسم های ملی و انقلابی بوده است.

وی افزود: بدون تردید همکاری پلیس زمینه را برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های ملی و انقلابی نظیر ۹ دی و ایام الله دهه مبارک فجر بیش از پیش فراهم می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.