زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت بزرگترین شرور و تروریست مسلح معروف زاهدان به نام "امان الله" معروف به "ملنگ نهتانی" در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

بزرگترین شرور مسلح زاهدان هلاک شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهارداشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری و نیز اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام "امان الله" معروف به «ملنگ نهتانی» از مسیر  گرافه و تل سیاه مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری، ۱۰۵ نصرت آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل اعزام و پس از گشت‌زنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، طرح کمین را اجرا کردند.

وی ادامه داد:  در این حین، ماموران با مشاهده یکدستگاه خودروی تویوتا که با سرعت زیاد، در حرکت بود، به آن مظنون شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده، دستور ایست صادر کردند اما راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.

رحیمی از هلاکت «امان الله» و دستگیری همراه وی به نام «نعمت الله» در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو، دو قبضه اسلحه کلاش، ۸ تیغه خشاب، ۱۷۱ تیرجنگی کلاش، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه‌ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه موبایل کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: "امان الله" معروف به "ملنگ نهتائی" بزرگترین شرور و ترویست مسلح معروف زاهدان بود که تحت عنوان «سرهنگ» از سال ۱۳۶۵ اقدام به شرارت، ربایش، گروگان‌گیری و شهادت و اسارت ۷۵ نفر از کارکنان خدوم ناجا (ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.