قم- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: امروز بخش صنعت کشور با مشکل روبه‌رو است و بسیج باید با همان ایثارگری‌های دفاع مقدس به کمک کشور بیاید و سخن حضرت آقا مبنی بر اقتصاد مقاومتی بر زمین نماند.

بسیج  برای تحقق اقتصاد مقاومتی به میدان بیاید

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج مهندسین صنعتی سراسر کشور که در مجتمع شاهد قم برگزار شد، اظهار داشت: نقش بسیج در صنعت کشور  باید مورد توجه باشد، بسیج  ۸ سال جنگ تحمیلی با دست خالی اما با ایثارگری کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.

وی افزود: امروز بخش صنعت کشور با مشکل روبه‌رو است و بسیج  باید با همان ایثارگری‌های دفاع مقدس به کمک کشور بیاید و سخن حضرت  آقا مبنی بر اقتصاد مقاومتی بر زمین نماند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: امروز جنگ اقتصادی وجود دارد  و نیازمند مهندسان بسیجی هستیم که در کف کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی باشند و بدون چشمداشتی بتوانند  کشور را از وضعیتی که به آن دچار شده در بیاورند و اشتغال بیشتری فراهم کرده  و چرخ صنعت کشور بچرخد.

سردار نقدی بیان کرد: بیشترین مشکل کشور دربخش  صنعت است، کارخانه‌ها در حال تعطیل هستند، باید مهندسین بسیجی شناخته شوند و به کارخانه‌ها مشاوره دهند.

وی عنوان کرد: تنها با پول مشکل کارخانه‌ها برطرف نمی‌شود و اگر قرار  باشد چندهزار میلیارد به کارخانه بدهیم دولت می‌تواند اما هنر این است که بسیجیان صنعت‌گر به میدان بیاید و با راهکار و ابتکار و بهره‌وری بهتر کارخانه‌ها را راهنمایی کند و سبب رونق آن شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه نیازمند مهندسین بسیجی هستیم، افزود: مدیران کشور باید با نخبگان صنعت و دلسوزان ارتباط برقرار کنند و چرخ صنعت را به گردش در بیاورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.