رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات آمریکایی و انگلیسی با گزافه‌گویی‌ها دنبال ایجاد هراس و رونق بازار سلاح و سرپوش گذاشتن بر رفتارهای ماجراجویانه خود در منطقه هستند.

مقامات آمریکا و انگلیس با گزافه‌گویی دنبال ایجاد هراس و رونق بازار سلاح خود هستند/ انشاءالله موصل نیز آزاد می‌شود

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از فارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: رجزخوانی‌های سیاسی این روزها از سوی برخی از مقامات آمریکایی و انگلیسی در منطقه و گزافه‌گویی‌های آنان دو هدف را دنبال می‌کرده و می‌کند. یکی اینکه با ایجاد هراس دروغین به دنبال رونق بخشیدن به بازار مکاره سلاح خود هستند و دیگر اینکه سرپوشی بر رفتارهای ماجراجویانه خود در منطقه بگذارند و اذهان را به سمت و سوی دیگری منحرف کنند. 

وی ادامه داد: سیاست‌های مزورانه آنان در چند سال اخیر در سوریه، عراق، لیبی و یمن به بن‌بست رسیده و توفیقات فرزندان رشید منطقه تروریست‌های مزدور آنان را مستمرا به عقب‌نشینی واداشت. به دلیل اینکه حلب شهر مهم سوریه هم از لوس تروریست‌ها پاک شد و ان‌شاءالله موصل نیز آزاد می‌شود و این فضا برای آنان خفه‌کننده است و باید یک مسیر جدید کشمکش در منطقه را باز کند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته هوشیاری در بین مسلمانان از درجه خوبی برخوردار است. و قدرت تحلیل مکر آنان را دارند و این پتانسیل پراهمیت اینبار آنان را در چالش غرب آسیا زمین‌گیر خواهد کرد. 

لاریجانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی توفیقات مردم مسلمان سوریه و عراق را در نبرد با تروریست‌ها و دسایس دولت‌های شرآفرین تبریک گفته و بهترین‌ها را برای آنان آرزو می‌کند و حمایت ملت بزرگ ایران را در رهایی و پیروزی‌های نهایی آنان اعلام می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.