اصفهان - رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ساختار مطلوب و مناسبی ندارد.

مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ساختار مطلوب و مناسبی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، اصغر آذربایجانی در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اظهار کرد: به نظر می رسد ساز و کار سخت افزاری مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ساختار مطلوب و مناسبی ندارد.

وی افزود:  ساز و کار سخت افزاری این مرکز باید بصورتی باشد تا تسهیلات لازم جهت دریافت ایده ها و مشارکت شهروندان برای ارایه ایده های خلاقانه و هرگونه ارتباط با مرکز خلاقیت فراهم باشد، و این امر باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه جهت استفاده از ایده های خلاقانه و مشارکت شهروندان برای ارایه ایده استفاده از ظرفیت های رسانه ایی از جایگاه ویژه ایی برخوردار است و یکی از ساز و کارهای عملیاتی مناسب برای توسعه مرکز خلاقیت در حوزه فعالیتی و ارتباط با شهروندان می باشد.

وی تصریح کرد: از جمله آسیب های و تهدیدهایی که مرکز با آن مواجه است ورود مرکز بعد از گرفتن ایده خلاقانه به مرحله اجرایی شدن ایده و عملیات می باشد باید مراقب باشیم که مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری به سمت اجرا نرود.

وی با تاکید بر اینکه مرکز خلاقیت ایده پرداز و محل دریافت ایده ها است و اگر به دنبال اجرا برود، از رویکرد و هدف اصلی خود دور می شود، ادامه داد: نگاه مرکز خلاقیت و نوآوری نرم افزارانه است و قرار نیست که وارد عملیات شود.

آذربایجانی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری یک رویکرد مدیریتی است و بایستی جهت نهادینه شدن نوآوری و خلاقیت و استفاد از ایده های نو در برنامه های مدیریتی بایستی شاخص ارزیابی خلاقیت و نوآوری در سطوح مدیریتی مدنظر قرار بگیرد و از جایگاه ویژه ایی در نظام ارزشیابی مدیریتی برخوردار باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.