درگیری لفظی سرمربی کنونی منچستریونایتد با مهاجم پیشین این تیم در رسانه‌ها با واکنش اوون به صحبت‌های مورینیو بالا گرفت.

درگیری لفظی مایکل اوون و مورینیو بالا گرفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، زلاتان ایبراهیموویچ در تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و با این تیم قرارداد بست.

زلاتان که در فصل جاری موفق به زدن ۱۳ گل در تمامی رقابت‌ها برای منچستریونایتد شده است، مورد انتقاد مایکل اوون، مهاجم پیشین این تیم قرار گرفت. اوون که انتقاد از تعداد گل‌های زده ایبراهیموویچ برای یونایتد پرداخت و تاکید کرد او به اندازه‌ کافی برای شیاطین سرخ گلزنی نکرده است. این صحبت‌ها موجب شد ژوزه مورینیو به آن واکنش نشان بدهد. 

مورینیو در این زمینه گفته بود شکی ندارد زلاتان در یک فصل می‌تواند گل‌های بیشتری نسبت به اوون که سه فصل در منچستریونایتد بود را به ثمر برساند. سرمربی پرتغالی یونایتد در این مورد اظهار کرده بود: اوون در سه فصل ۱۷ گل زد اما زلاتان در ۶ ماه تقریبا به اندازه او گل زده است. به همین خاطر فکر نمی‌کنم یونایتد از اینکه زلاتان را به اینجا آورده است، ضرر کرده باشد. 

اوون در سال ۲۰۰۹ با قراردادی آزاد به منچستریونایتد پیوست و از ۱۷ گلی که در همه رقابت‌ها به ثمر رساند، تنها سه گل در لیگ برتر انگلیس بود. زلاتان در ۲۳ دیداری که تاکنون برای شیاطین سرخ انجام داده است، ۱۳ بار دروازه حریفان را باز کرده است. با این حال ۶ دیدار پیاپی هم بوده است که زلاتان موفق به گلزنی نشده است. 

مایکل اوون بار دیگر به صحبت‌های مورینیو واکنش نشان داد و گفت: زلاتان از آن دست بازیکنانی نیست که بتوان برای حضور بلند مدت روی او حساب کرد. شرایط او کمی شبیه به روبین فان پرسی است. بازیکنانی مانند این دو، تنها برای دو یا سه فصل به باشگاه می‌آیند اما به عقیده من، منچستریونایتد باید به دنبال وین رونی بعدی برود. باید بازیکنی در ۱۸ یا ۱۹ سالگی به باشگاه بیاید و سال‌ها در این تیم بماند. 

اوون در مورد انتقاد مورینیو از تعداد گل‌های او در مدت حضورش در منچستریونایتد نیز گفت: گل‌های من بدون شک ارزش بسیار بیشتری داشتند چون هزینه‌ای که برای من در منچستریونایتد شد، ۱۰ درصد هزینه‌ای است که در یک هفته برای زلاتان می‌شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.