مستند مناظره «غیر محرمانه» در برنامه این هفته خود؛ پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه به موضوع مهم طرح «تحول نظام سلامت» پرداخته و در دو بخش مستند گزارشی و مناظره اصلی نگاهی تحلیلی به این برنامه مهم بهداشتی و درمانی کشور خواهد داشت.

طرح «تحول نظام سلامت» موضوع این هفته برنامه «غیر محرمانه»

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، «غیر محرمانه» در گفت و گو با کارشناسان متعدد در بخش مستند گزارشی که پنجشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد به بررسی طرح «تحول نظام سلامت» خواهد پرداخت و از نظرات و دیدگاه های محمد حسن طریقت منفرد؛ وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد علی همتی؛ معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بهره می گیرد.

همچنین در مناظره «غیر محرمانه» که جمعه ۲۶ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه دو با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می رود، ایرج حریرچی؛ سخنگو، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حسین ‌علی شهریاری؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ارائه دیدگاه های خود پرداخته اند.

در این برنامه ابتدا طرح «تحول نظام سلامت» مورد تشریح قرار گرفته و سپس به مواردی چون نقاط ضعف و قوت این طرح، ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستان ها، کم کردن هزینه پرداختی بیماران و ... پرداخته می شود.
«غیرمحرمانه» تا کنون موضوعات مختلفی را چون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، فرصت ها و تهدیدهای گردشگری در ایران، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در کشور، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی، آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی، اوقات فراغت، اجاره بهای مسکن، فرهنگ مدارا، بررسی اقتصاد بدون نفت و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است.
مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت ۱۵:۳۰ و شنبه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.