جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی با بیان اینکه ناجا در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی دارد، بر لزوم همکاری دستگاه های متولی با ناجا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

اقدامات نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب قابل تقدیر است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مهر، علی ملازاده در جلسه بازرسی سالیانه وزارت کشور از اقدامات ناجا در حوزه عفاف، حجاب و حقوق شهروندی، اظهار کرد : معاونت اجتماعی ناجا در حوزه  عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی داشته و چه بسا در این حوزه فراتر از وظایف قانونی عمل کرده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه و تمرکز به مقوله حجاب و عفاف، بیان کرد : نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه های فعال در حوزه حجاب و عفاف مطرح است و تاکنون توانسته اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام دهد.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی همچنین با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت دیگر دستگاه های متولی در امر ترویج حجاب و عفاف گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت ورزش و جوانان می توانند در این زمینه با ناجا همکاری داشته باشند.

کارنامه درخشان ناجا در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی

وی با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در ایجاد امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها، خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در این حوزه کارنامه درخشانی دارد و به لحاظ عملکردی در ماموریت ها سنگ تمام گذاشته و لازم است تمامی دستگاه ها در این زمینه همکاری کنند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی در ادامه با اشاره به  طرح سالم سازی دریا و همکاری پلیس های افتخاری در اجرای این طرح، بیان کرد : با توجه به کثرت مسافران در ایام تابستان در شهرهای شمالی،  بخش اعظمی از توان و ظرفیت ناجا در این ایام متمرکز به این مهم  می شود.

تاکید بر تدوام تعامل ناجا و وزرات کشور

ملازاده با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایام اربعین و امنیت حاکم بر مرزها، مطرح کرد : در راستای پیگیری ماموریت ها، شایسته است تمامی مراکز، استانداری ها، شهرداری و فرمانداری ها با ناجا همکاری داشته باشند.

وی در پایان بر تداوم همکاری ناجا با وزارت کشور تأکید کرد.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.