معاون سوادآموزی شهر تهران گفت: تمدید یک ساله برنامه پنجم توسعه فرصتی را فراهم کرد تا گامی بلندتر برای آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان که یکی از سیاست‌های شاخص وزارت آموزش و پرورش است، برداشته شود.

تمدید آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان تا سال ۹۶

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از تسنیم،  پنجمین نشست مشترک مسئولان سوادآموزی مناطق ۱۹ گانه شهر تهران با معاون سوادآموزی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در ابتدا این مراسم جعفری؛ معاون سوادآموزی شهر تهران ضمن خیرمقدم حلول ماه ربیع و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و آغاز امامت صاحب الامر امام زمان (عج) از تلاشهای صورت گرفته برای تشکیل کلاسهای سوادآموزی توسط کارشناسان و مسئولان سوادآموزی مناطق تشکر کرد.

وی در ادامه از تحقق ۶۳ درصد از حجم ابلاغی سال ۹۵ تاکنون خبر داد و تاکید کرد: با توجه به فرصت محدود زمانی تا پایان آذر ماه انتظار می‌رود روند فعالیتها از شتاب بیشتری برخوردار شود.

معاون سوادآموزی شهر تهران به مجموعه عواملی که مانع از تحقق ۱۰۰ درصد حجم فعالیتها تاکنون شده است، اشاره کرد و گفت: امروز در آستانه هفته سوادآموزی و فراهم شدن بسترهای لازم برای تداوم فعالیت‌ها تشکیل جلسات گروه بهبود کیفیت و بسیج همه ظرفیت‌ها برای تحقق ۱۰۰ درصد حجم ابلاغی امری ضروری است و در این بخش مدیران مناطق مسئولیتی مضاعف خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: تمدید یک ساله برنامه پنجم توسعه فرصتی را فراهم کرد تا گامی بلندتر برای آموزش اولیا بی‌سواد دانش‌آموزان که یکی از سیاست‌های شاخص وزارت آموزش و پرورش بود برداشته شود و این امر جز با حمایت جدی‌تر مدیران مناطق و مدیران واحدهای آموزشی محقق نخواهد شد.

وی به نتایج بازدیدهای کارشناسی اداره کل از فعالیت مناطق پرداخت و در این خصوص توصیه‌های لازم را ارائه داد و در پایان از نشست قطبی معاون سوادآموزی با آموزش‌دهندگان مناطق در آینده نزدیک خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.