جانشین نیروی دریای سپاه گفت: با وجود تلاش و سرمایه گذاری های کلان بیگانگان در دشمنی با ایران ، کشور جمهوری اسلامی ایران ، امن ترین کشور در جهان و منطقه است.

ثبات امنیتی جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه بی نظیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار علیرضا تنگسیری عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهان و مدیران انتظامی در بندرعباس طی سخنانی بیان داشت: نیروهای انتظامی علاوه بر تولید امنیت در جامعه در واقع  بانی و حافظ  امنیت در منطقه هستند و اگر مردم امنیت  و آرامش نداشته باشند عدم امنیت و کمبود احساس امنیت در جامعه زندگی را برای عموم  دچار مشکل می کند.

وی افزود : استان هرمزگان بدلیل مرزی بودن و تلاش های بیگانگان و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی جهت خدشه دار کردن اقتدار و امنیت در جامعه دارای مشکلاتی است اما علی رغم این مسائل و مشکلات می بینیم که با این وسعت مرزی دریایی و ساحلی امنیت مطلوبی در استان حاکم است و این امنیت موجود حاصل زحمات و تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسای نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی است که این تلاش ها شایسته تقدیراست.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: امروز نیروی امنیتی ما با نیروهای امنیتی کشور های بیگانه تفاوت های فراوانی دارد، با وجود نیروهای امنیتی مخلص و خدمتگزار در جامعه عموم مردم  امنیت و آرامش خاطر داشته و بدون کوچکترین دغدغه امنیتی در جامعه زندگی می کنند.

جانشین نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمام طول سال و تمامی تعطیلات و مناسبت ها در حال انجام ماموریت و خدمتگزاری به مردم است و قطعا این اقدامات و زحمات آنان در بحث برقراری و حفظ نظم و امنیت نزد خداوند ماندگار است.

وی اذعان کرد: پلیس ما در فضایی خدمت می کند که بسیار پیچیده است و این پیچیدگی علم وهنر می خواهد که بحمدالله نیروی انتظامی از این موهبت الهی بخوبی برخوردار است و این افتخار است که نیروی انتظامی در کشور این هنر را دارد که اقتدار را حفظ کند.

جانشین نیروی دریایی سپاه یادآور شد: تولید امنیت یک محصول جمعی است که جز با همکاری خود مردم و تلاش نیروی انتظامی ودیگر دستگاه های امنیتی میسر نسیت  و امنیت یعنی آرامش و ثبات ، یعنی کسی را از لحاظ روحی و روانی آرامش دادن و مردم آنچه را که  در نیروی انتظامی می بینند امنیت و آرامش است و نیروی انتظامی در واقع  پرچمدار اقتدار در جامعه است.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بالای خلیج فارس در کشور و منطقه، تصریح کرد: همه ما مردم و مسوولان  باید این هنر را داشته باشیم که همه جوانان را به اهمیت این منطقه واقف و ترغیب کنیم و از دیدگاه اهمیتی، شهرهای ساحلی، هرمزگان بخاطر موقعیت خاص استراژیکی و وجود 14 جزیره کوچک و بزرگ  در آن با اهمیت ترین استان است و اگر ما اهمیت آن چیزی را که داریم ندانیم بخوبی نمی توانیم از آن دفاع کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.