کرمان - شهردار کرمان از نصب تمام قطعات تله‌کابین تا شش‌ماه آینده خبر داد.

 تله کابین کرمان تاشش ماه آینده راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی بابایی شهردار کرمان روز چهارشنبه در مراسم نصب نخستین دکل تله‌کابین مسجد صاحب‌الزمان (عج) که با حضور برخی مسئولان استانی برگزار شد گفت: تخلیه‌ی تمام قطعات و تجهیزات تله‌کابین انجام شده و قطعات آن در محل در حال مونتاژ است.

وی با بیان این که مردم کرمان سال‌ها منتظر بودند تا تله‌کابین راه‌اندازی شود خاطرنشان کرد: کابین‌های تله‌کابین هم ساخته شده و آماده حمل است که پیشنهاد دادیم کابین‌ها در اسرع وقت به کرمان حمل و تا هنگام نصب، در انبار شهرداری نگه‌داری شوند.

بابایی با اشاره به هزینه‌های این پروژه اظهار داشت: تا پایان پروژه، باید حدود ۸۰ درصد از مبلغ پیش‌بینی شده هزینه شود که با توجه به قرارداد BOT پروژه، هیچ مبلغی به شهرداری کرمان تحمیل نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت تله‌کابین ایران نیز یکی از دلایل طولانی شدن راه‌اندازی تله‌کابین را اجرای مراحل کنترل و تست‌ عنوان و تاکید کرد: این نظارت بایستی در هنگام ساخت قطعات در کشور ایتالیا انجام می‌گرفت؛ ضمن این‌که تحریم‌ها نیز مانع دیگری برای حمل قطعات تله‌کابین به کشور بود.

علی اکبرزاده با بیان این‌که تمام قطعات و کابین‌های تله‌کابین در ایتالیا ساخته شده است تصریح کرد: برای این‌که تمام قطعات تله‌کابین یک‌دست باشد، هیچ‌یک از قطعات در داخل ساخته نشده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی تله‌کابین را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای راه‌اندازی تله‌کابین باید هشت پایه در طول مسیر نصب شود؛ ضمن آن که طول خط تله‌کابین ۱۴۰۰ متر و ظرفیت آن ۱۰۰۰ نفر در ساعت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.