شهرکرد-فرماندار شهرستان سامان گفت: تا کنون ده‌ها طرح در رابطه با کشت گیاهان دارویی ایجاد شده که این امر با استقبال بسیار مطلوب کشاورزان روبرو شده است.

طرح کاشت گیاهان دارویی با استقبال کشاورزان روبرو شد

به گزارش قدس آنلاین، سعید صالحی اردلی عصر چهارشنبه  در دوازدهمین نشست اقتصاد مقاومتی که با رویکرد تولید، اشتغال و توسعه در شهرستان سامان برگزار شد با بیان اینکه تا کنون ده‌ها طرح در رابطه با کشت گیاهان دارویی ایجاد شده تصریح کرد: این امر با استقبال بسیار مطلوب کشاورزان روبرو شده است.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: طرح‌های گردشگری نیز در شهرستان مورد استقبال عموم قرار گرفته است که در حال حاضر ده‌ها طرح گردشگری وجود دارد و امید است بتوانیم هم در ایجاد اشتغال و هم در توان اقتصادی مردم گام‌های مؤثری برداریم.

وی به طرح‌های خدمات صنعتی و بازرگانی اشاره و اظهار داشت: تقریباً ده‌ها طرح نیمه صنعتی که پیشتر به صورت نیمه فعال بودند که هم اکنون با رایزنی با کارگروه اقتصاد مقاومتی به بانک‌های عامل معرفی شده اند و در جهت دریافت تسهیلات و راه‌اندازی آن‌ها اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است.

 صالحی اردلی با بیان اینکه همواره در تلاش هستیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان سامان ایجاد کنیم، تصریح کرد: زمانی که الگوهای مناسب و صحیح مصرف به خوبی معرفی شوند و مردم نیز این الگوها را مورد توجه قرار دهند تحقق اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.