اصفهان- همزمان با فرارسیدن هفته وحدت جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

دستگاه های اجرایی باید اطلاع‌رسانی شفافی به مردم داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات یک سازمان به مردم ریا نیست، گفت: اگر طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مردم را ولی‌نعمت خود بدانیم باید به صورت شفاف این اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران سازمان‌ها نیز باید برخورد خوبی با ارباب رجوع داشته باشند، تاکید کرد: انجام دادن کارهای مردم به نحو احسن و در اسرع وقت یک رهنمود دینی است و طبق حدیث معروف «هرچه برای خود می‌پسندید، برای دیگران هم بپسندید» توجه به این موضوع بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: البته اگر مدیری متوجه بود که کارمندی در کارش کوتاهی می‌کند باید به طور دوستانه این عیب را به وی گوشزد کند.

وی تاکید داشت: طبق نص قرآن «مُرابط» که هم‌خانواده کلمه روابط عمومی است، به معنای مراقبت از یکدیگر است پس همه در برابر هم مسئول هستیم و باید نقاط ضعف را به یکدیگر گوشزد کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) به هفته وحدت و برادری نیز اشاره کرد و گفت: هر برادر مسلمان بر برادر دیگر خود ۳۰ حق دارد که ملزم به رعایت آن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.