گرگان - اختتامیه نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان آغاز شد.

اختتامیه نخستین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید گلستان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، اختتامیه نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان صبح پنجشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، هیئت همراه، مسئولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان آغاز شد.

در راستای این اجلاسیه تا کنون چهار هزار برنامه برگزار شده است. برنامه رسمی اجلاسیه از ۲۵ آبان در تهران و با حضور گلستانی های مقیم تهران آغاز شد و تا کنون چندین کنگره برای اقشار مختلف برگزار شده است. دیدار مسئولان اجلاسیه با رهبر معظم انقلاب از برنامه های شاخص این ایام بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه برای سفری سه روزه وارد گرگان شد.

علی لاریجانی در نخستین روز سفر به گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب استان شامل بندرگز، کردکوی، ترکمن و گمیشان و جمع منتخبین بخش کشاورزی، دامداری و صیادی که در شهرستان کردکوی برگزار شد، شرکت و سپس با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.

وی صبح پنجشنبه پس از دیدار با آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان، در گلزار شهدای گرگان حضور یافت و سپس در اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در محل دائمی نمایشگاه های استان در جاده گرگان - آق قلا شرکت کرد.

حضور در شهرستان‌های علی آبادکتول، آزادشهر و شرکت در جشن وحدت گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های سفر دکتر لاریجانی در دومین روز خواهد بود.

حضور در جلسه شورای اداری چهار شهرستان شرق استان در شهرستان کلاله، نشست با فعالان اقتصادی گلستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان در گرگان برنامه روز پایانی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.