ساری- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران، سه کودک جان خود را از دست دادند.

سه کودک در حوادث رانندگی مازندران جان باختند

ذکریا اشکپور در گفتگو با قدس آنلاین افزود: در اثر وقوع ۴ حادثه تصادف در مناطق مختلف مازندران، ۱۴ نفر مصدوم و ۴ نفر جان باختند.

وی اضافه کرد: در حادثه اول در جاده دریا ساری، منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد تندر۹۰ و کامیون، آقای ۳۶ ساله و خانم ۲۸ ساله مصدوم شدند و متاسفانه یک دختر بچه دو ساله جان باخت. این مصدومین توسط آمبولانس های پایگاه های اورژانس لاریم و وفاییان به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران ادامه داد: همچنین در حاثه دیگری در سوادکوه و در منطقه ورسک، کامیون بعد از برخورد با پراید بعد از طی مسیری واژگون شد. در این حادثه متاسفانه یک دختر بچه ۳ ساله و پسربچه ۶ ساله و راننده کامیون جان باختند و آقا و خانم سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

اشکپور یادآور شد: در حادثه دیگری در منطقه کرفا و منطقه کوچکسرای قائمشهر بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد که ۵ خانم مصدوم شدند که توسط آمبولانس های پایگاه های اورژانس به بیمارستان های ولیعصر و رازی قائم شهر منتقل شدند.

وی افزود: همچنین در منطقه عباس آباد تنکابن حادثه ای بین  پراید، وانت و عابر پیاده اتفاق افتاد که ۵ مصدوم داشت که یک خانم و دو پسربچه یک و ۳ ساله و دو آقا بودند و این مصدومین همگی به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.