ارتش سوریه در نزدیکی خط لوله های نفتی که در جنوب شرق شهر «السلمیه» واقع شده است با تروریستها درگیر و موفق شد آنان را به عقب براند.

«سربازان ناشناس» در استان حمص به یاری ارتش سوریه شتافتند

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری فارس؛ درگیری‌ها با داعش در شرق حمص ادامه دارد. دیروز، نیروهای ارتش و مقاومت موفق شدند کنترل مقر «الکتیبه المهجوره» (گردان متروکه) واقع در شمال فرودگاه نظامی «تی ۴» در شرق استان حمص را به دست گیرند.

نیروهای مقاومت همچنین در شمال استان حمص به مواضع تروریست‌ها در روستای «دیرفول» و شهر «الرستن» حمله کردند که در جریان آن ۲۲ تروریست کشته شدند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش داد که یگانهای توپخانهای و موشکی در ریف شمالی حمص بویژه در روستای دیرفول و «الزعفرانیه» مواضع تروریستها را هدف قرار دادند.

نیروهای ناشناس، کمک ارتش سوریه

همزمان، ارتش سوریه در نزدیکی خط لوله‌های نفتی که در جنوب شرق شهر «السلمیه» و در شرق شهر حماه قرار دارد با تروریستها درگیر شدند.

ارتش سوریه در این نبرد موفق شد تروریستها را به عقب براند. از مسائل عجیب و قابل توجه در این نبرد، این بود که اشخاص و گروه ناشناسی از نیروهای سوری حمایت کردند و به کمک آنان شتافتند.

نیروهای سوری سعی کردند که «همپیمانان ناشناس» خود را شناسایی کنند، ولی موفق نشدند. چندی پیش در شمال استان حماه و در منطقه مسکونی «کفر نبود» یک گروه ناشناس دیگر به نیروهای سوری کمک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، این گروه از تک تیرانداز استفاده می‌کرد؛ چرا که بمباران و هدف گیری بسیار دقیق بود. این افراد ناشناس معمولا از خودرو تیراندازی می‌کنند یا به صورت مخفیانه حملات سریعی را علیه تروریستها انجام می‌دهند و بسرعت از صحنه نبرد پنهان می‌شوند.

برخی بر این باورند کسانی که دست به چنین اقدامی میزنند گروه کفن سفید (White Shroud) است که فقط تروریستها را هدف قرار می‌دهند ولی هنوز این اطلاعات تأیید قطعی نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.