ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی متنچستریونایتد به تمجید از زلاتان، مهاجم گلزن تیمش پرداخت.

رضایت کامل آقای خاص از شیاطین سرخ/ اگر نمی بردیم هم از تیمم راضی بودم

به گزارش قدس آنلاین، من یونایتد موفق شد با گل دقایق پایانی زلاتان از سد کریستال پالاس گذر کند و دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. ژوزه مورینیو بعد از این بازی گفت: بازی دشواری داشتیم اما ما شایسته پیروزی بودیم. نیمه اول ما حملات زیادی داشتیم اما آنها نیز نیمه دوم خیلی حمله کردند و متعاقبا گلزنی کردند. اما برای ۲۰ دقیقه ما به طور باور نکردنی حمله کردیم و موقعیت های زیادی به دست آوردیم. از این برد بسیار خوشحالم اما اگر پیروز هم نمی شدیم از عملکرد بازیکنان رضایت داشتم.

وی در خصوص گلزنی دوباره زلاتان عنوان کرد: عملکرد فوق العاده ای داشت. بعد از گلی که به ثمر رساند، قدرت روحی خود را با اضافه شدن به جمع مدافعان ما و دفاع کردن در لحظات پایانی نشان داد. در سن ۳۵ سالگی، نمایشی چنین عملکردی همراه با گلزنی و قدرت رهبری بالا، شگفت انگیز است.

سرمربی منچستر یونایتد در خصوص داوری بازی عنوان کرد: من نمی خواهم در مورد مسائل داوری صحبت کنم. در گذشته و در مورد تکل های داوید لوییز و دنی روس نیز صحبتی نکرده ام و حالا نیز علاقمند نیستم در مورد مارکوس روخو صحبت کنم. روخو و فیل جونس بازیکنان باهوشی هستند و از نظر من روخو در بهترین شرایط دوران حرفه ای خود به سر می برد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.