مدیر طرح ملی بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور از آغاز بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از عصر امروز در جوار حرم مطهر رضوی خبر داد.

آغاز بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه های کشور از امروز

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مهر، حسین جوادی گفت: بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور عصر امروز در جوار حرم مطهر رضوی آغاز می شود.

وی با اشاره به ایام هفته وحدت گفت: به میمنت این ایام خجسته، مراسم افتتاحیه این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، ۲۵ آذر با اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی، قرائت پیام مقام معظم رهبری خطاب به زوج های دانشجو و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار خواهد شد.

مدیر طرح ملی بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور (همسفر تا بهشت) افزود: با توجه به درخواست دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مهلت ثبت نام برای مدت محدودی تمدید شده است که  پیش بینی می شود حدود ۳۰ هزار زوج دانشجو در این دوره شرکت کنند.

وی گفت: مراسم ازدواج های دانشجویی با هدف ترویج ازدواج آسان، بهنگام، آگاهانه و پایدار به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود و دانشجویانی که از مهر ۹۴ به بعد عقد کرده اند می توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

جوادی افزود: برای سال جاری ۱۹ کاروان سه روزه در بازه زمانی ۲۲ دی تا ۲۶ اسفند به منظور تشرف این زوج ها به مشهد مقدس و استفاده از برنامه های فرهنگی و آموزشی طرح  پیش بینی شده و سایر کاروان ها نیز از ۲۲ فروردین به بعد در مشهد حضور خواهند داشت.

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور (مفاد) یادآور شد: برنامه ها در سه گروه برنامه های ویژه حرم مطهر، کارگاه های آموزشی و نیز برنامه های فرهنگی متنوع برنامه ریزی شده است ضمن آنکه قبل و بعد از این مراسم نیز زوج های دانشجو با استفاده از سایت ستاد ازدواج دانشجویی به آدرس ezdevaj.org و مرکز آموزش مجازی نهاد به آدرس ec.nahad.ir  از آموزش های تکمیلی نیز بهره مند می شوند.

وی افزود: برنامه های معنوی و سخنرانی کارشناسان مذهبی برجسته کشور در برنامه حرم، برگزاری کارگاه های کاربردی با موضوعات بنیان روانی زن و مرد و کارگاه بهداشت روابط جنسی توسط اساتید حوزه خانواده، مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله این برنامه هاست، ضمن آنکه در هتل‌های محل استقرار زوج‌های دانشجو مشاورینی جهت ارائه مشاوره مستقر می شوند تا در صورت نیاز، زوجین از مشاوره و راهنمایی آنان استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.