زاهدان-فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیات پلیسی نوجوان ۱۱ ساله‌ای را که به دلیل اختلافات مالی ربوده شده بود نجات دادند و دو فرد رباینده را نیز دستگیر کردند.

نوجوان ۱۱ ساله از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر نجات یافت

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا اربابی افزود: ساعت ۱۴ روز یکشنبه، ۲۱ آذرماه کاراگاهان پلیس آگاهی از ربایش کودک ۱۱ ساله توسط افراد ناشناس در یکی از خیابان‌های شهرستان خاش مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه این پسر بچه توسط آدم‌ربایان به نقطه نامعلومی منتقل شده بود، افزود: کاراگاهان پلیس در بررسی‌های میدانی و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این آدم‌ربایان در شهرستان ایرانشهر به دست آوردند.

وی تصریح کرد: کاراگاهان با رصدهای مداوم اطلاعاتی و تخصصی محل تردد این آدم‌ربایان را در شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن آنها، ضمن دستگیری دو فرد رباینده، کودک ۱۱ ساله را نیز آزاد کردند.

اربابی با اشاره به اینکه علت وقوع آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی، با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را دچار اختلال کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.