قزوین- با هدف تامین نیاز های شهروندان در آستانه فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه مواد غذایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی در قزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا که عصر پنجشنبه با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد متشکل از ۱۰۵ غرفه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین عصر پنجشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه بیان کرد: تولید کنندگان و نمایندگی های معتبر صنایع غذایی در این نمایشگاه از استانهای تهران، کرمانشاه، گیلان، زنجان و فارس محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

هادی طاهرخانی افزود: باتوجه به همزمانی برگزاری نمایشگاه بامیلادبا سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اجرای برنامه های شاد از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی معرفی آخرین توانمندی های تولیدکنندگان، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به عنوان یک رویداد اقتصادی مهم یاد کرد.

گفتنی است نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا به مدت ۶ روز و تا تاریخ ۳۰ آذر ماه با حضور بیش از ۱۰۵ مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های  قزوین میزبان شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.