مشهد- معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه میانگین طلاق در شهرهای بزرگ کشور اکنون به بیش از ۳۰ درصد رسیده است، گفت: در حال حاضر میانگین طلاق در بین زوج‌های دانشجو ۶ درصد است.

میانگین طلاق در بین زوج‌های دانشجو ۲۴ درصد کمتر از متوسط کشور است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مجید قریشی شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز بیستمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت ویژه» در رواق شیخ حر عاملی اظهار کرد:‌ ارزیابی میزان طلاق در بین زوجین دانشجو توسط سازمان ثبت و احوال کشور در ۱۰ سال گذشته و به صورت سالانه انجام می شود.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها کاهش طلاق در بین زوجین دانشجو را از دستاوردهای برنامه ازدواج های دانشجویی با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان و پایدار و به هنگام عنوان کرد.

وی خطاب به زوج های دانشجو گفت: شما دانشجویان که با جسارت خود همسر مورد علاقه تان را پیدا کردید، از سختی های روزگار نهراسید چراکه خداوند از شما مراقبت خواهد کرد.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: در قالب طرح همسفر تا بهشت دور هم جمع شده ایم که انگیزه ها را برای یادگیری ایجاد کنیم و بهترین استادان کشور را برای آموزش مهارت های زندگی هماهنگی کردیم .

وی بیان کرد: در دوره های آموزشی برای زوجین دانشجو در مشهد مقدس اصول زندگی مشترک، هنر عشق ورزیدن، هنر دوست داشتن، ابراز و کنترل دوست داشتن آموزش داده می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.