رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان گلستان درک درستی از اتحاد و وحدت دارند.

مردم گلستان درک درستی از وحدت دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی لاریجانی صبح جمعه در شورای اداری شهرستان‌های شرق استان گلستان که در کلاله برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه در هیاهو و تفرقه کشورهای اطراف، وفاق و همدلی خود را حفظ کرده اند و درک درستی از وحدت دارند.

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی در گلستان بوده و در این منطقه اهل تشیع و اهل سنت زندگی مسالمت آمیزی دارند و باید این راه را دنبال کنند، زیرا مکتب پیامبر (ص) است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزی شرق گلستان گفت: توجه به تولیدات گلخانه‌ای در برنامه ششم توسعه دیده شده و چرخه اقتصادی روستاها و کشاورزی با صنایع تبدیلی تکمیل خواهد شد و به همین منظور در بودجه سال آینده اهتمام ویژه‌ای به این موضوع خواهیم داشت تا کشورزان از امنیت روانی برخوردار شوند.

لاریجانی تصریح کرد: کشاورزی منطقه باید به سیستم نوین مجهز و به شکل گلخانه‌ای توسعه و گسترش پیدا کند و با این کار بخشی از مشکلات بیکاری جوانان برطرف خواهد شد.

وی در خصوص خسارات کشاورزی گلستان در یخبندان اخیر، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای تامین خسارات وارد شده به کشاورزی گلستان را انجام خواهیم داد، البته باید ترویج ساز و کار بیمه‌ای در دستور کار قرار بگیرد تا نگرانی‌های این بخش برطرف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.