وکلای ملت قرار است در هفته اینده گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه را مورد بررسی قرار دهند.

لایحه «برنامه ششم توسعه» در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارند و قرار است در این جلسات طرح‌ها و لوایح در دستور را بررسی کنند.

رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور (اعاده شده از شورای محترم نگهبان)، گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح استفساریه تبصره(4) ماده (52) قانون انتخابات مجلس (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) در دستورکار هفته آتی قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح استفساریه قانون اصلاح بند(ی) تبصره(2) قانون بودجه سال 1394 کل کشور و بند (هـ) تبصره (1) قانون بودجه سال 1395 کل کشور، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انضباطی نیروهای مسلح در دستورکار وکلای ملت قرار دارند.

وکلای ملت همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

همچنین اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در جلسات علنی هفته آتی انتخاب می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.