کرمان- هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول (ص) در شهر سرچشمه از توابع شهرستان رفسنجان با حضور جمع کثیری از نیروهای نظامی برگزار شد.

هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول (ص) در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مشاور فرمانده نیروی قدس در این مراسم که روز جمعه در شهر سرچشمه برگزار شد بیان کرد: امروز فرموده امام راحل که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود تحقق یافته و شاهد آزاد شدن شهرهای اسلامی از چنگال اسرائیل یعنی موصل و حلب هستیم.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت با بیان اینکه نیروی ایمان در همه گردان ها و عملیات و نبردهای ایرانیان با دشمن پررنگ است و بزرگترین قدرت محسوب می شود بیان کرد: در گردان ۴۱۰ تمام رزمنده ها در حال گریه، دعا و نیایش با پروردگار بودند و سردار حاج قاسم سلیمانی به موفقیت این عملیات امیدوار بود.

وی اظهار کرد: همین اطمینان، ذکر و نیایش با خداوند رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و لذا هر آنچه به دست آورده ایم در پرتو ارتباط با خداوند و تعهد رزمندگان نسبت به ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام سعادت افزود: زمانی که دشمن مرز مهران را گرفت و برخی از رزمندگان به دیدار رهبر انقلاب رفتند امام راحل گفتند از مهران چه خبر که رزمندگان با تأسف از اینکه امام ناراحتند برگشتند و این خواسته امام که آزادی مرز مهران از دست دشمن بود را برآورده کردند و رزمندگان چیزی جز برآورده کردن خواسته امام را در سر نداشتند و پس از آزادی مرز مهران، شعار آنها این بود که مهران آزاد شد و قلب امام شاد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ما ملت ایران باید از ولی فقیه و رهبری فرزانه که سکاندار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اطاعت کنیم تا پیروزی را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه نگاه کشورهای اسلامی به پیام رهبری است افزود:  امروز ولی فقیه آنچنان در سکانداری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو هستند که نگاه همه کشورهای اسلامی به پیام ایشان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.