سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی را به کاپیتان پیشین این تیم تقدیم کرد.

ویسی پیروزی مقابل تراکتورسازی را به نویدکیا تقدیم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی پس از برتری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ما امروز با انجام یک بازی منطقی و منصفانه مقابل تراکتورسازی که یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران محسوب می‌شود، به پیروزی رسیدیم. تراکتور از نظر کادر فنی و همین‌طور بازیکن شرایط بسیار خوبی دارد اما ما امروز می‌خواستیم پیروز شویم تا این برد را به محرم نویدکیا که امسال در کنارمان به ما کمک کرد تقدیم کنیم.

وی افزود: در این بازی هم همچون دیدارهای گذشته بازیکنان دوندگی خوبی داشتند. همچنین تلاش کردیم از فضای خالی پشت محمد ایران‌پوریان استفاده کنیم و از همین طریق هم به گل رسیدیم.

سرمربی سپاهان در رابطه با وقت تلف کردن بازیکنانش عنوان کرد: در جایی که من حضور دارم بازیکنان وقت تلف نمی‌کنند. چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است و مطمئنا اگر بازیکنانم مصدوم نمی‌شدند خودشان را به زمین نمی‌انداختند.

ویسی در ادامه با بیان اینکه لیگ امسال بسیار پویا است، گفت: بجز پرسپولیس و تراکتور که فاصله‌شان با دیگر تیم‌ها زیاد است بقیه تیم‌ها فوتبال نزدیک به همی به نمایش می‌گذارند و قبل از بازی نمی‌توان نتیجه هیچ یک از دیدارها را پیش‌بینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شکست دادن تراکتور کار بزرگی بود اما با این حال تیم من ایراداتی دارد که باید در ادامه آنها را رفع کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه با برد تراکتور خود من اوج گرفتم، اظهار کرد: تراکتور تیمی است که همچون استقلال، پرسپولیس و سپاهان نام بزرگی دارد. از این رو با انگیزه زیادی در مقابل این تیم بازی کردیم و شکست دادن تراکتور خیلی لذت‌بخش بود.

وی با بیان اینکه احترام بین من و هواداران تراکتور متقابل است، عنوان کرد: این تماشاگران لیاقت این را دارند که در ورزشگاه یادگار امام بازی‌های تیمشان را تماشا کنند.

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره به اینکه امسال منطقی یارگیری‌ کرده‌ایم، گفت: همه دیدند که فرید بهزادی‌کریمی در این دیدار همچون بازی‌های گذشته دوندگی خوبی داشت و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.