بازیکن تیم فوتبال راه آهن گفت: آقای پاشازاده ۱۰۰ سال هم مربیگری کنی، به پای علی پروین، امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی نخواهی رسید.

آقای پاشازاده ۱۰۰ سال دیگر هم مثل قلعه‌نویی نمی‌شوی!

به گزارش قدس آنلاین، محسن بیاتی نیا در مورد اظهارات مهدی پاشازاده گفت: واقعیت این است که نمی‌خواستم هیچ صحبتی در این مورد داشته باشم اما مهدی پاشازاده خواسته که حقایق را بگویم و من هم این کار را می‌کنم. خوشحالم که کیانیان مسایلی را مطرح کرد. من صحبت‌هایم را از اینجا شروع می‌کنم که شنیده‌ام مهدی پاشازاده فسخ قرارداد 5 بازیکن خود را از باشگاه گرفته است. کدام مربی چنین رفتاری می‌کند مگر اینکه از تیمی دیگر پیشنهاد داشته باشد یا در نیم فصل برنامه‌ای دیگر داشته باشد. این در حالی است که در ابتدای فصل همه باهم دست یا علی داده بودیم تا در کنار هم بمانیم.

وی افزود: کیانیان سرپرست تیم مدعی شده مهدی پاشازاده 60 درصد از مبلغ قراردادش را از باشگاه دریافت کرده است. در حالیکه سایر بازیکنان تیم یک ریال هم نگرفته‌اند. از سویی دیگر خود پاشازاده هم مدعی است که یک ریال نگرفته است. 

بیاتی‌نیا با اشاره به اعلام خبر اخراجش از سوی پاشازاده گفت: من در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده‌ام، دیدم و شنیده‌ام وقتی مربی بازیکنی را اخراج می‌کند، ابتدا به خود بازیکن این مساله گفته می‌شود و سپس سرپرست تیم در نامه‌ای به باشگاه این مساله را اعلام می‌کند. پاشازاده چطور ادعا می‌کند که اخراجم کرده در حالیکه من و ایشان مدتی در فرودگاه کرمان در کنار هم بودیم هیچ صحبتی میان‌مان رد و بدل نشد. من در فهرست 18 نفره بازی با مس کرمان هم بودم و لباسم را برای حضور در میدان هم عوض کردم. 

مهاجم تیم راه آهن در پایان با اشاره به بخشی دیگر از صحبت‌های پاشازاده علیه خودش گفت: من ادعایی ندارم و نداشته‌ام حتی زمانی که قهرمان آسیا شدم، هم ادعایی نداشتم. من  100 سال دیگر هم نه مسی می شوم نه رونالدو اما شما هم اگر 100 سال مربیگری کنی به پای پروین، قلعه‌نویی و فیروز کریمی نخواهی رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.