کرج-فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداران از پزشکان متخصص بیمارستان‌های کرج خبر داد.

باند کلاهبردان بیمارستان‌های کرج دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار بخش علی کامرانی صالح بابیان اینکه یک باند کلاهبرداری در استان منهدم شده است، افزود: ۲ نفر از داخل زندان با بیمارستان‌های کرج تماس برقرار می‌کردند و اظهار می‌نمودند که از سوی مسئولان برگزاری یک کنفرانس تماس گرفته و خواستار شماره همراه متخصصین بیمارستان می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد پس از دریافت شماره تماس‌ها با متخصصین تماس می‌گرفتند، بیان کرد: این افراد بابیان اینکه پولی اشتباهی که متعلق به رئیس بیمارستان است به‌حساب شما واریزشده است، از آن‌ها درخواست واریز پول به شماره کارت را داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز بابیان اینکه این پول‌ها به‌حساب همسر یکی از زندانی‌ها ریخته می‌شده است، ادامه داد: این باند از این طریق ۲۸۰ میلیون ریال کلاه‌برداری کرده بودند که درنهایت دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک فرد کلاه‌بردار، اظهار داشت: فردی از اهالی استان‌های جنوبی کشور که در البرز ساکن است، با برداشتن کاغذ باطله‌ها در اطراف بانک و استخراج نام فرد از آن اقدام به تهیه کارت جعلی می‌کرده است.

کامرانی صالح بابیان اینکه وی باکارت جعلی قصد برداشت ۸۵ میلیون تومان را داشته که دستگیرشده است، افزود: با بازرسی از منزل وی ۳۵ عدد انواع مهرهای جعلی کشف‌شده است.

وی ادامه داد: این شخص ۶ میلیارد ریال از حساب‌های مشتریان در استان خوزستان برداشت کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.