کرج-فرمانده سپاه البرز گفت: امروز مجاهدت اقتصادی کمتر از مبارزه در میدان جنگ در مقابل دشمن نیست.

مجاهدت اقتصادی کمتر از مبارزه در میدان جنگ نیست

به گزارش قدس آنلاین، سردار استاد حسینی افزود: ایجاد اشتغال و رونق تولید و به‌کارگیری نیروی داخلی هم نوعی از مجاهدت است.

وی بابیان اینکه در سطح استان البرز بیش از ۷۰درصد از کارخانه‌های صنعتی فعال هستند و این وضعیت نسبت به‌کل کشور خوب است، ادامه داد: باید همین کارگاه‌هایی که فعال هستند را حمایت کرده  تا تولیداتشان بیشتر شود و رونق و توسعه و اشتغال توسعه پیدا کنند.

سردار استاد حسینی بابیان اینکه انتظار بیشتری در موردحمایت از تولیدکنندگان از سوی دولت وجود دارد، تصریح کرد: دولت هم سیاست حمایت از تولید را در پیش‌گرفته اما انتظار این است که این حمایت‌ها مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه امروز تولیدکنندگان ما از تحریم‌های خارجی ناراحت نیستند بلکه اگر مجموعه‌های داخلی به تولیدکنندگان ما کمک کنند  بسیاری از مشکلات حل‌شدنی است و اقتصاد ما رونق پیدا می‌کند.

وی بابیان اینکه ما در بعضی جاها زیاد وابسته به تحریم نیستیم و ساله است که تحریم را دور زده‌ایم، ادامه داد: گاهی اوقات برخی سخت‌گیری‌های داخلی  مشکلات بیشتری را برای صنعت‌گران ایجاد می‌کند.

سردار استاد حسینی بابیان اینکه اگر تسهیل در کارها انجام شود تولید هم افزایش می‌یابد، افزود: در دو سال گذشته ما در استان البرز بیش از ۶۰۰۰ شغل ایجاد کردیم  و در حال حاضر افزایش  تعداد کارگران و اشتغال‌زایی را در این مجموعه قابل انجام است.

وی گفت: اگر بانک‌ها ازنظر درصد سود وام بانکی به تولیدکنندگان و صنعت گران کمک کنند بسیاری از مشکلات این تولیدکنندگان حل‌شدنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.