اصفهان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح آبیاری پیش‌بینی شده که تاکنون ۳۳۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

پیش بینی ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبیاری در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، محسن کریمیان اظهار داشت: برای سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰۰ هکتار طرح اجرای آبیاری در دست اجرا و سه هزار و ۵۰۰ هکتار طرح در حال مطالعه و سه هزار و ۲۶۰ هکتار طرح دردست بررسی برای اجرا در سطح استان اصفهان داریم، که بزودی اجرایی خواهد شد.

وی بیان داشت: ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح آبیاری پیش‌بینی شده که تاکنون ۳۳۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اعلام کرد: برای تجهیز و ساماندهی مراکز خدمات کشاورزی شهرستان و همچنین اجرای برنامه های آموزشی ترویجی کشاورزی به صورت استفاده از اوراق قرضه تفاهم نامه و هماهنگی انجام شده است که در اسرع وقت محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد تولیدات زراعی و باغی استان در حوضه زاینده رود انجام می شود که امیدواریم بارش های آتی به بخش کشاورزی استان اصفهان رونق بخشد.

کریمیان با اشاره به اینکه سیاست دولت در رابطه با آب ابتدا جلوگیری از چاه‌های غیر مجاز، دوم نصب کنتورهای حجمی هوشمند و اجرای طرح تعادل بخش حوزه های آبی دشت‌های کشاورزی است،گفت: اجرای طرح مرغ سایز نیز از اقدامات انجام شده در حوزه تولیدات دامی در سطح استان و همچنین اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی موقعیت مهمی برای استان اصفهان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.