رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن گفت: مشخص است که در جهان اسلام افرادی که دنبال تقریب و همگرایی بین شیعه و سنی هستند در معرض تهدید تکفیریها قرار دارند.

شیخ زکزاکی به خاطر روحیۀ تقریبی‎اش مورد هدف دشمن قرار گرفت

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از تسنیم، مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن در مراسم اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی که امشب در سالن همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: دلیلی که می‌توانم از آن برای حضور در این مراسم نام ببرم، این است که امسال متفاوت از سالهای گذشته فردی در میان ما حضور ندارد و آن کسی نیست جز شیخ ابراهیم زکزاکی.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن با تأکید بر شخصیت والای ابراهیم زکزاکی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز شیخ ابراهیم زکزاکی را از جمله‌های شیوخ بزرگ تقریبی شمردند.

وی وهابیت تکفیری را عامل اقدامات خصمانه بر ضد مسلمانان در نیجریه دانست و افزود: مشخص است که در جهان اسلام افرادی که دنبال تقریب و همگرایی بین شیعه و سنی هستند در معرض تهدید تکفیریها قرار دارند.

شجره یادآور شد: تکفیری‌ها به جهت همین روحیۀ تقریبی، شیخ ابراهیم را مورد هدف قرار دادند و نه تنها او بلکه خانوادۀ او را مورد آزاد و اذیت قرار دادند، فرزندان او را دستگیر و به قتل رساندند.  متأسفانه صدها نفر با تحریکات تکفیریها در نیجریه کشته شدند و تعداد زیادی نیز در زندانهای این کشور به سر می‌برند که باعث تأسف است.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن چه کسی از این اقدامات سود می‌برد؟ بدون شک عربستان و رژیم صهیونیستی بهره برندگان اصلی از این وضعیت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.