بیرجند: مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از آبان ماه امسال عملیات مقاوم‌سازی دو آموزشگاه با ظرفیت ۸ کلاس درس آغاز شده  گفت: ۱۵ مدرسه تخریبی در خراسان جنوبی وجود دارد که نیازمندبازسازی ومقاوم سازی است.

۱۵ واحد آموزشی تخریبی خراسان جنوبی  نیازمند بازسازی ومقاوم سازی است

به گزارش قدس آنلاین، عباس لامعی صبح یکشنبه در بازدید از مدارس تخریبی بیرجند اظهارداشت: از مهرماه امسال ۳۳ آموزشگاه با ظرفیت ۲۷۹ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهزشدند.

وی گفت:از ابتدای دولت یازدهم ۵۴ درصد از مدارس خراسان جنوبی مقاوم سازی شدند و ۴۶ درصد دیگر نیازمند مقاوم‌سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی امسال سیستم گرمایشی و استاندارد ۳۳ آموزشگاه در استان با ظرفیت ۲۷۹ کلاس درس به بهره‌برداری رسید.

لامعی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۵ هزار دانش آموز دختر و پسر در خراسان جنوبی از مزایای سیستم گرمایشی مکانیزه و استاندارد برخوردار شدند افزود: تلاش می شود بتوانیم بر تعداد مدارسی که مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی نزدیک به ۲ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در ۷۰  مرکز آموزشی و کلاس خاص مشغول به تحصیل هستند

لامعی افزود: از ابتدای کار دولت یازدهم ۵۴ درصد مدارس خراسان جنوبی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان مقاوم‌سازی شدند و هنوز ۴۶ درصد دیگر از مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.