بیرجند: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه و سیاست دولت به بخش خصوصی نگاه تسهیلگر و تسریع کننده امور است گفت: فعالان بخش خصوصی نیز باید روحیه مطالبه گری داشته باشند..

فعالان بخش خصوصی نیز باید روحیه مطالبه گری داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند؛ بی بی عصمت سرفرازی ظهر  یکشنبه در بازدید از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، پایانه مرزی میل ۷۸ و بازارچه مرزی ماهیرود اظهار داشت: فعالان بخش خصوصی نیز باید روحیه مطالبه گری داشته باشند.

وی اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " گفت: نگاه و سیاست دولت به بخش خصوصی نگاه تسهیلگر و تسریع کننده امور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی راه اندازی کنسولگری ایران در استان فراه و افغانستان در بیرجند را مورد تاکید قرار داد.

سرفرازی افزود: مشکلاتی اعم از موضوع ایجاد درب واحد واردات و صادرات، ساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی، فعال سازی مجوز واردات از کشور افغانستان، ایجاد رابطه دو جانبه پایدار با مسئولان گمرک افغانستان و جذب اعتبارات مور نظر در این زمینه از سوی مسئولان ذیربط مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی بررسی مشکلات مرزنشینان و روستاهای مرزی و محروم در این مناطق را مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعاً توجه به این امور و بررسی مسائل این عزیزان در تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و روستاهای محروم استان نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در بازدید از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، پایانه مرزی میل ۷۸ و بازارچه مرزی ماهیرود از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار گرفت.

در این بازدیدها مقرر گردید مشکلات و درخواستهای موجود در این زمینه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان مطرح شده و تصمیمات لازم به منظور حل و فصل آنان اتخاذ گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.