زاهدان- نخستین دوره رقابت های قرانی اهل سنت در منطقه آزاد چابهار با حضور تعداد ۹۶ قاری در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

رقابت های قرآنی اهل سنت در چابهار برگزارشد

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در این رابطه گفت: این دوره از رقابت ها با حضور اساتید قرآنی کشوری و شرکت زنان و مردان اهل سنت سراسر استان سیستان وبلوچستان در رشته ‌های حفظ، قرائت، تحقیق و ترتیل و مفاهیم به مدت سه روز ادامه دارد.

وی افزود: براساس برنامه، امروز و فردا کارگاه های آموزشی، رقابت های داخلی و پنل های تخصصی و روز آخر (سه شنبه) ۳۰ آذرماه آیین اختتامیه برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این رقابت ها که نخستین دوره رقابت قاریان اهل سنت و دومین دوره رقابت های قرآنی در منطقه آزاد چابهار است، شرکت کنندگان زن و مرد در رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم، تحقیق، حفظ شامل حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن به رقابت می پردازند.

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: این رقابت ها با حضور مهدی قره ‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد و قرار است تفاهم ‌نامه ‌ای به منظور اعطای مدرک حفظ قرآن با منطقه آزاد چابهار امضا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.