سنندج - کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی می شود از اواخر امشب تا صبح روز چهارشنبه شاهد کاهش دید به دلیل تشکیل مه غلیظ و بارش برف و احتمال کولاک برف در گردنه های استان باشیم.

برف و باران کردستان را در بر می گیرد/کاهش دید در محور های ارتباطی

به گزارش قدس آنلاین؛ بهرام چاره‌خواه در این رابطه گفت: پیش بینی می شود از اواخر امشب تا صبح روز چهارنشبه شرایط بارش برف، وزش باد و احتمال کولاک برف را در استان داشته باشیم.

وی به وضعیت دمای هوای استان و پیش بینی آن در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: کمترین دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه هواشناسی سراب شهرک با ۱۶ درجه سانتیگراد زیرصفر گزارش شده است.

وی عنوان کرد: دمای هوای سنندج در سردترین ساعت به ۷ درجه سانتیگراد زیرصفر و در گرمترین ساعت هم به ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

وی اظهارداشت: براساس آخرین بررسی های هواشناسی بارش برف خفیف در سقزو زرینه و در مریوان و بانه هم مه غلیظ که موجب کاهش دید شده، گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد برای نواحی شمالی استان شامل سقز، بانه و زرینه احتمال بارش پراکنده برف و کاهش دید به دلیل تشکیل مه غلیط و احتمال کولاک برف در گردنه ها را خواهیم داشت.

وی از کاهش دمای هوای استان از روز چهارشنبه این هفته خبرداد و گفت: پیش بینی می شود حدودا سه تا پنج درجه دمای هوای استان از روز چهارشنبه به بعد کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.