کرج -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از اختصاص دو سوله با هدف اسکان کارتن خواب ها خبر داد.

کارتن خواب های کرج نیاز به مدیریت دارند

به گزارش قدس آنلاین، فتح الله حقیقی درنشست رسیدگی به مشکلات گرمخانه های استان عصر یکشنبه عنوان کرد: طبق تعهد شهرداری کرج ۲ سوله اسکان کارتن خواب ها ظرف ۲ هفته آینده باید آماده بهره برداری شده و نسبت به تامین امکانات نیز اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات گرمخانه ها مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: این امر مورد مطالبه مردم است و ضرورت دارد که در اسرع وقت نسبت به ساماندهی گرمخانه ها ترتیب اثر داده شود.

وی ادامه داد: باید پذیرش کارتن خواب ها مدیریت شود چراکه بسیاری از این افراد به استان های دیگر تعلق دارند و تنها بار سنگینی از مسئولیت به دوش البرز می گذارند.

حقیقی گفت: باید نسبت به ساماندهی کارتن خواب های استان اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد و در این رابطه تمامی دستگاه ها و به خصوص دانشگاه علوم پزشکی مسئول هستند.

وی با اشاره به لزوم نظارت مستمر دستگاه های خدماتی و امدادی در امر گرمخانه ها افزود: باید کمیته ای برای تعیین تکلیف مسائل مربوط به گرمخانه ها، تشکیل شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون استاندار اضافه کرد: غربالگری کارتن خواب ها بسیار حائز اهمیت است چراکه غیر بومی ها باید به استان خود بازگردند.

وی گفت: برخی از کارتن خواب از اقشار به شدت آسیب پذیر اجتماع هستند از این رو باید اقدامات پیشگیرانه و آموزشی اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد: کارتن خواب ها اقشار آسیب دیده اجتماع هستند که البرز مکلف به ساماندهی افراد بومی گرفتار در این معضل هستند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.