کرج- دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از بازداشت ۱۱ نفر در رابطه با سرقت‌های سریالی از گاوداری‌ها در نظرآباد و دماوند خبر داد.

۱۱ سارق مسلح از گاوداری‌های نظرآباد بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد قیومی پس از بازداشت ۱۱ نفر تبعه کشور افغانستان که اقدام به سرقت مسلحانه به عنف با سلاح‌های گرم و سرد کرده بودند، اظهار داشت: در روزهای اخیر تعدادی از شهروندان با مراجعه به دادستانی نظرآباد شکایتی را طرح کردند که افرادی با اعمال خشونت اقدام به سرقت مسلحانه از گاوداری‌ها کردند.

وی اضافه کرد: این افراد سرقت خود را همراه با آزار و اذیت و ضرب و جرح انجام می‌دادند که با توجه به حساسیت موضوع، مراتب جهت شناسایی متهمان به سپاه شهرستان ارجاع داده و پس از تحقیقات اولیه و بررسی شواهد، ۱۱ متهم شناسایی و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد توضیح داد: از محل دستگیری متهمان، چندین فقره سلاح سرد و ۲ عدد سلاح کمری پلاستیکی که در سرقت استفاده می‌شده به همراه برخی اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه افراد بازداشتی به موارد متعددی از سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از مواجهه حضوری با تعدادی از شاکیان، شناسایی شده و به تعداد ۳۰ فقره سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف از جمله نظرآباد و دماوند اذعان کردند.

قیومی اظهار داشت: تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد برای صدور رای در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.