ساری- جشن جمعه گذشته در پارک ملل ساری که حواشی بسیاری داشته است، موجب عزل معاون فرهنگی شهردار ساری شد و وی از سمت خود برکنار گردید.

معاون فرهنگی شهرداری ساری برکنار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، برگزاری جشن های بزرگ در ساری رونق گرفت و استقبال خوبی شد اما در آخرین مراسم که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پارک ملل برگزار شد، حرکات نامناسبتی از سوی برخی از حاضران شکل گرفت و نظم برنامه از دست برگزارکنندگان آن خارج شد.

در ابلاغ شهردار جوان ساری به معاون خود آمده است: تولید نشاط عمومی و ارتقای امید به زندگانی در چارچوب آموزه‌های دینی و اسلامی، یکی از راهبردهای تخلف ‌ناپذیر در مدیریت شهری ماست که برگزاری آیین‌های نکوداشت مناسبت‌ها و موالید خاندان پیامبر اعظم (ص) در طول سنوات گذشته از جمله آن است.

مهدی عبوری در این نامه نوشته است: بر اساس گزارش‌های مراجع قضایی و انتظامی مرکز استان و نیز اخبار مصور واصله در حاشیه نکوداشت و جشن بزرگ ولادت پیامبر نور و رحمت در پارک ملل بر اثر قصور و غفلت بعضی همکاران حوزه فرهنگ اتفاقات تلخ و ناگواری رخ داده که حدود قانونی مراعات نگردیده است و اسباب نگرانی و ناخرسندی شهروندان شریف ساروی خاصه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را فراهم کرده است به‌ نحوی که سو مدیریت کارگردانی این جشنواره در پیوند با رفتارهای خارج از نزاکت معدودی از حاضران، حضور شکوهمندانه و شادمانه خیل عظیم پیروان آن پیامبر ارجمند را تحت‌الشعاع خود قرار داده و حلاوت این موسم خجسته را به تلخی کشاند.

شهردار ساری در پایان این ابلاغ، خطاب به معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری نوشت: لذا به‌ موجب این ابلاغ از سمت معاونت فرهنگی برکنار می‌شوید.

بررسی چرایی مسائل ناگوار رخ داده این جشن باید موشکافی شود و با رفع نواقص پیش آمده، به جشن های شکل گرفته در ساری تداوم بخشید تا نشاط و شادی در بین عامه مردم منتشر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.