مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این صندوق، امکانات سفر بیشتری را برای بازنشسته ها فراهم می کند که در این راستا شرکت های مجری تورهای بازنشستگان را در استان ها افزایش داده است.

صندوق بازنشستگی امکانات سفر بیشتری را برای بازنشسته ها فراهم می کند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از ایرنا، عباس رشیدی روزدوشنبه به خبرنگاران افزود: تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری مورد استقبال چشمگیر بازنشستگان واقع شده است که در این خصوص، امسال ۱۵۰ هزار تن از آنان برای استفاده از کمک هزینه سفر اقدام کرده اند.
این مقام مسئول در صندوق بازنشستگی خاطرنشان کرد: این در حالی است که درسال گذشته، ‌۹۰ هزار بازنشسته برای کمک هزینه سفر هایشان اقدام کرده بودند.
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری کمک هزینه سفربه عتبات عالیات برای این بازنشستگان در سال ۹۵ را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
رشیدی، همچنین به آب درمانی ویژه بازنشستگان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی انجام شده، امکان استفاده این افراد از آب درمانی محلات فراهم شده است و آنان می توانند از این امکانات استفاده کنند.
وی در عین حال به این نکته نیز اشاره کرد که امکان استفاده از کمک تسهیلات سفر برای بازنشستگان در مجموع، سه بار است اما آنان می توانند خارج از سهمیه تعریف شده به محلات سفر کنند.  
وی خاطرنشان کرد:‌ برای سفر به آب درمانی محلات به بازنشستگان متقاضی کمک تسهیلات ۳۰۰ هزارتومانی پرداخت می شود. همین مبلغ به یک تن از همراهان آنان نیز پرداخت خواهد شد.  
به گزارش ایرنا در زمان حاضر یک میلیون و ۲۵۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق قرار دارند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.