مدیر جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری روحانیون عتبات عالیات خبر داد.

مهلت ثبت نام آزمون سراسری روحانیون عتبات عالیات تمدید شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام علی پروانه گفت: با توجه به درخواست دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مناطق، مهلت ثبت نام آزمون سراسری روحانیون عتبات سال ۱۳۹۵ که از سیزدهم آذر آغاز شده و قرار بود روز یکشنبه ۲۸ آذر پایان یابد؛ تا پایان روز یکشنبه پنجم دی ماه تمدید شد.
وی افزود: کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند در اسرع وقت ثبت نام نمایند و آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام و دریافت کد رهگیری شده‌اند؛ جهت تأیید مدارک، هرچه سریعتر با در دست داشتن اصل و کپی مدارک اسکن شده به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مناطق مراجعه نمایند.
گفتنی است آخرین مهلت ارائه مدارک به دفاتر نمایندگی بعثه پایان زمان اداری روز یکشنبه
۱۲/۱۰/ ۱۳۹۵ می‌باشد و برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر جهت تأیید مدارک به دفاتر نمایندگی بعثه مراجعه ننمایند کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و از آزمون محروم می‌گردند.
مدیر جذب وسازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری با بیان این که آزمون در روز جمعه ۲۹ بهمن ماه امسال برگزارخواهد شد، گفت: حوزه‌های برگزاری آزمون بر اساس به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان در هر منطقه تعیین خواهد شد و ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت آزمون azmoon.hajj.ir انجام می پذیرد.
وی شرط قبولی در آزمون کتبی را منوط به کسب حداقل ۶۰ درصد امتیاز کل (با احتساب نمره منفی) عنوان کرد و افزود: تاریخ اسلام، اماکن، عقاید، احکام فقهی و اطلاعات عمومی منابع آزمون کتبی به شمار می‌آید.
به گفته این مسئول داوطلبین شرکت در آزمون می توانند ضمن هماهنگی با مناطق بعثه مقام معظم رهبری، از طریق نشر «مشعر» نسبت به تهیه منابع آزمون اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.